Hachi té enviat la solicitud perquè no et tenia tot i qe pensava que si :P
El que si recordu és que et vaig demanar unes cuantes cançons pel Otakuday xD
Gracies per la benvinguda >///////////<
Moderador: Junta Administrativa
AnimeGirl ha escrit:Em presentu com ma demanat la Hachi >////<...
Em dic Yvonne (em diuen Yui-chan xD)... l'any passat vaig assistir a un event que vau fer i vaig quedar enamorada de l'aula manga... aquest any he entrat a l'uni i vaig decidir ferme membre >.<...
Koroki si que soc membre n/////n...
Només aixo que encara no estaba gaire familiaritzada i em vaig perdre la primera reunio T___T..
Per la del Carnaval Otaku hi aniré ^.^ a més de assistir a l'event ja sigui ajudant o bé com a assistent :P
AnimeGirl ha escrit:Vale
Ara buscare com va
Kimy ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Em presentu com ma demanat la Hachi >////<...
Em dic Yvonne (em diuen Yui-chan xD)... l'any passat vaig assistir a un event que vau fer i vaig quedar enamorada de l'aula manga... aquest any he entrat a l'uni i vaig decidir ferme membre >.<...
Koroki si que soc membre n/////n...
Només aixo que encara no estaba gaire familiaritzada i em vaig perdre la primera reunio T___T..
Per la del Carnaval Otaku hi aniré ^.^ a més de assistir a l'event ja sigui ajudant o bé com a assistent :P
Benvingudaaaa :D
Sorry per no dir res abans, no m'havia enterat... xD
Quan facis el post a presentacions (així el veu més gent) recorda posar les teves aficions, manga/anime que més t'agraden i aquestes coses, així podem saber més coses de tu ^^
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant