a mi la gent no em fa cas xDDD
no es que ningú t'escolti o t'entengui, només és que no tan sols tu portaràs castanyes i panellets, entre us quants portarem i els tastarem...
Si quedem portar cinc coses cinc persones només, el treball serà més gran que si portem cinc coses entre deu o més, ja que hi haurà quantitat, varietat i més degustació.
Que qui tinc a l'abast aconseguir quatre castanyes, quatre boniatus i quatre panellets, s'apunti i com més serem més riurem.
EP! Dic quatre però em refereixo a un grapat, gran o petit, això cadascú segons la quantitat que pugui aconseguir i pugui preparar. No és pas estar tot el dia cuinant, eh? Ostres, quina feinada, nois!
Una quants d'una cosa, uns altres quants d'un altre, etc. La resta... begudes i eines que poguem necessitar. Ens hem de coordinar que ja sabem com acava tot això si no ens coordinem. Jeje, un cop ja va passar i corre.
Què fem doncs? Un que s'encarregui de tot i acabi atrutinat o uns quants pels panellets, uns quants castanyes, etc.
Que no us sàpiga greu, però som o serem molts i... hi ha feina de tot tipus.
El que es quedi és el que es farà i que hi hagi és el que tindrem. Jo només aporto idees.
Hem de preparar-ho, eh? va!
Trezeh