Autor: PeterPunkZ » 26 març 2007 18:19
Jo, per no sortir de la rutina, dic que no m'agrada xD.
A veure, hi han dos coses: Primer, m'agraden els dissenys minimalistes... la flor m'agrada la idea de com està col·locada, però la faria, com a poc, la meitat. Les lletres d'Aula Manga no m'agraden, perquè igual que sempre, les trobo massa grans (apart que la Font tampoc em convenç massa).
El dibuix del darrera de l'Ichigo, estic dacord amb en Sergi, mola el dibuix i l'afecte de perspectiva que té, però segurament l'Ichigo no és el més indicat (veus, aquí no em queixo de la mida, a l'esquena ja m'està bé que sigui una mica grandet xD).
I L'altre cosa (ja per acabar, no torturaré més xD) és el tema de que surti la web. Trobo que sembla una samarreta de publicitat amb la pàgina web a l'esquena (i més tant gran). Jo no la posaria, o com a molt la posaria petita (no se, es pot regalar una enganxina amb al samarreta amb el logo, Aula Manga UdG i la web i així també fem publicitat).
Ale, ja he criticat força. Jo de vosaltres no em faria massa cas xD.
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.