El primer opening en full de Fate Zero, realment és una passada, i la cantant té una veu :3
Link
Yui-chan ha escrit:
Haig de dir que sense les imatges no és tan brutal com amb les seqüències de imatges.
Rina_Zarmalansk ha escrit:Yui-chan ha escrit:
Haig de dir que sense les imatges no és tan brutal com amb les seqüències de imatges.
Aquest opening mola molt, està molt ben fet. I l'animació d'aquesta sèrie també molt ben aconseguida. Cal dir que l'estic veient i està força bé, l'argument i la temàtica que ha agafat són interessants però, sobretot, m'ha agradat el món que ha creat i els seu disseny
Yui-chan ha escrit:Rina_Zarmalansk ha escrit:Yui-chan ha escrit:
Aquest opening mola molt, està molt ben fet. I l'animació d'aquesta sèrie també molt ben aconseguida. Cal dir que l'estic veient i està força bé, l'argument i la temàtica que ha agafat són interessants però, sobretot, m'ha agradat el món que ha creat i els seu disseny
El manga es molt millor, si t'agrada Rina llegeix el manga ;)
koroki ha escrit:Taishi, sembla realment way la serie, que tal, en la teva opinio?
Taishi ha escrit:koroki ha escrit:Taishi, sembla realment way la serie, que tal, en la teva opinio?
No està malament. És semblant a Kami nomi zo Shiru Sekai però amb més acció...
koroki ha escrit:Midgar Wolf ha escrit:He de confesar que aquest ending es droga pura:
MEGALOL XDDDDDDDDDDD
Segueixo el manga pero mai he vist el anime. No m'acaba de convencer el diseny de personatges, la Hilda es més wapa -o-
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants