Konata ha escrit:Segur que si I ens portaras moltes fotos de japos guapos i japos pervertits mirant lolitas guapes
Si ho fas, tens el meu me gusta xD
xDDD Hi ha cada japo més guapo, ojalà els vegi i els hi pugui fer fotos, així compartirem babes
Moderador: Hachi
Konata ha escrit:Segur que si I ens portaras moltes fotos de japos guapos i japos pervertits mirant lolitas guapes
Hachi ha escrit:Konata ha escrit:Segur que si I ens portaras moltes fotos de japos guapos i japos pervertits mirant lolitas guapes
xDDD Hi ha cada japo més guapo, ojalà els vegi i els hi pugui fer fotos, així compartirem babes
koroki ha escrit:No se, molaven bastant. Hi havia un que tenia un munt de costres a les mans i es rascava molt. Molt xungo.
Konata ha escrit:koroki ha escrit:No se, molaven bastant. Hi havia un que tenia un munt de costres a les mans i es rascava molt. Molt xungo.
És l'equivalent de l'home amb un tetabrick de vi Don Simon pel carrer que tenim aquí
koroki ha escrit:No se, molaven bastant. Hi havia un que tenia un munt de costres a les mans i es rascava molt. Molt xungo.
Konata ha escrit:Hachi ha escrit:Konata ha escrit:Segur que si I ens portaras moltes fotos de japos guapos i japos pervertits mirant lolitas guapes
Si, si us plau, et vull en mode acosadora on amb els nois japos guapos SAJklMAngASNjksa
Hachi ha escrit:koroki ha escrit:No se, molaven bastant. Hi havia un que tenia un munt de costres a les mans i es rascava molt. Molt xungo.
O_O???
Torna a: Figures, merchandaising i nines
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants