Hola a tothom!
Sóc en joha-joha, sóc fan de l'anime, la música J-Pop i la cultura i tecnologia japoneses a l'estil dels Geek Otakus (sé que algú em voldrà matar però el manga no m'interessa gaire ) i estic fent 1r a l'Eram, la seu de la UdG de Salt on en fa el grau d'Audiovisual i multimèdia.
Suposo que com la majoria de gent d'aquí també vaig començar amb l'anime del 3xl de petit (el Detectiu Conan sobretot, One Piece i Bola de Drac mai m'han agradat gaire ) i al cap d'uns anys vaig tornar a dins d'aquest món. Ara ja porto uns quants anys mirant anime japonès subtitulat i enrolant-me en altres fòrums i fansubs, buscant BDs i música i fent entrar a més gent dins d'aquest món. Totes les obres de Key m'encanten (Clannad, Little Busters, Angel Beats, Charlotte,...) igual que la majoria d'animes de Production IG o A-1 PIctures, com Psycho-Pass en el 1r i SAO o Uchuu Kyodai en el segon. També m'agraden les comèdies romàntiques tipus Toradora o animes científics tipus Steins:Gate.
Ja feia temps que us seguia per FB i al final he acabat dient hola per aquí a veure si s'anima el fòrum i conec gent nova interessada en el tema com jo
Res més a dir, molt de gust!!!