Escric aquest post, primer perk em fa mal als ulls k no hi hagi res escrit en un apartat del fórum, i segon per saber si hi ha gent disposada a escriure resums de películes, ressenyes d'activitats que fem i demés.......jo m'ofereixo.....i juntament amb mi.....dono el primer encàrrec:
haig d'escriure un mail per que en Carles Tremols, l'encarregat d'enviar mails i demés coses de la Universitat d'Educació i Psicologia, l'envii als estudiants de dita universitat, per tant s'hauria de fer un mail on s'expliqui una mica de que va la nostra associació i animar a la gent a entrar-hi.....aqui us deixo el que he fet fins ara, retoqueu-lo o dieu el que esta malament, així puc fer un escrit que representi millor la nostra associació.....jutjeu vosaltres mateixos:
"T'agrada el manga, l'anime i/o la cultura japonesa, vols conèixer més gent a qui
tambe li agradin, o ho desconeixes i vols endinsar-te més en aquest món...doncs
aquesta és la teva associació!!! Sóm AulaManga, una associació d'amants de la
cultura japonesa, el manga i l'anime. Les notres activitats es basen en que
mensualement en alguna facultat de la UdG fem projeccions de pel·lícules d'anime o
cinema oriental, i també fem algun especial a l'Espai jove en els quals hi passem
una serie d'anime complerta. Tot aixó juntament amb gent otaku o friki com
tú...entra a la nostra web: www.AulaManga.org i en el nostre fórum:
www.aulamanga.org/forum i uneix-te a la nostra comunitat d'estudiants que
comparteixen hobbys com: manga, anime, videojocs i música.
-- Els Otakus Junts, Teladrarem el Cel --"