[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p-5ANq4sAL0&feature=player_embedded[/youtube]
Time Master ha escrit:Ah però que tens llibres de veritat i tot?? Pobre Kindle, fent-li la competència...
Els llibres estan bé o què?
EDIT: No em refereixo al seu estat de salut, em refereixo a la qualitat de l'argument.
Time Master ha escrit:Vale, doncs si valen la pena i no et fa res deixar-me'ls (els cuidaré bé :)) els puc anar alternant amb el de game of thrones
PD: Pff. Però almenys he acabat amb català, castellà i anglès i he avançat en física.
KonataRiddle ha escrit:Time Master ha escrit:Vale, doncs si valen la pena i no et fa res deixar-me'ls (els cuidaré bé :)) els puc anar alternant amb el de game of thrones
PD: Pff. Però almenys he acabat amb català, castellà i anglès i he avançat en física.
Vale cap problema, en quin idioma els vols, caste o angles? xD Tots de cop o un per un?
PD: Pubitu... Pero joder si que has fet feina avui ò.o
Time Master ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Time Master ha escrit:Vale, doncs si valen la pena i no et fa res deixar-me'ls (els cuidaré bé :)) els puc anar alternant amb el de game of thrones
Vale cap problema, en quin idioma els vols, caste o angles? xD Tots de cop o un per un?
PD: Pubitu... Pero joder si que has fet feina avui ò.o
Eing? Els tens en els dos idiomes :O Millor castellà, game of thrones me l'estic llegint en anglès perquè ja me l'havia llegit, però si un llibre val la pena, prefereixo el castellà.
I si, he fet molta feina, però és que porto desde les 4 de la tarda que no he parat fins ara (excepte 5 minuts que he fet una visita flash per internet)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants