He vist que la Kimy n'ha posat una per demanar opinió... Jo he fet aquesta no se si està bé hi ha massa info...
JA ES TÉ DATA PER EL NOU VIDEOJOC DE DEVIL MAY CRY
CAPCOM ha posat data al llançament a Europa del DmC Devil May Cry, el polèmic videojoc que reinicia l’univers d’una de les seves franquícies més populars. El joc estarà disponible per a PlayStation 3 i per a Xbox 360 el 15 de Gener de 2013.
La companyia japonesa decideix apostar fort per el títol, ja que el joc estarà totalment traduït al espanyol, tant les veus com els textos. A més també estarà totalment traduït també al francès, alemany i italià, té inclosos subtítols en polac, holandès, rus i portuguès de Brasil.
A més, CAPCOM confirma la versió del DmC Devil May Cry per a PC, que surtirà a la venta durant el 2013 sense una data de llançament concretada.
DmC està essent desenvolupat per l’estudi Ninja Theory, les escenes del qual estan essent realitzades de la manera més tradicional, és a dir, a mà, en comptes de recorre a la captura de moviments. A espanya, Koch Media s’encarrega de la distribució d’aquest títol.
La noia de la imatge es Kat, un personatge nou que aprofita el reinici de Devil May Cry per colar-se.
Kat és una ex fugitiva que s’uneix a L’Ordre amb una curta edat. És una medium amb poders psíquics, gràcies als quals pot veure el Limbo, el món dels dimonis, però a diferencia de Dante ella no pot interactuar amb ells.
Kat és la mà dreta del Líder de L’Ordre i dedica la seva vida a ell, arriscant moltes vegades sa vida per aconseguir informació sobre el Limbo.
La lógica i el punt de vista de Kat sobre el mont es pura dolçor i innocència, però quan es tracta del món demoníac, demostra que n’és tota una experta. Aquesta és la noia que s’encarregarà de guiar en Dante durant el llarg de la seva missió a través del Limbo.
EDIT: si aquesta està bé en tinc una del grup de noies de K-pop preferit meu qe treuen nou disc >.< pero no si si fer-la...