Vlaid ha escrit:gracies era una prova dels ulls
I de nou pentinat!
Vlaid ha escrit:penju tambe un SD judoteka, fet per inspiració per la temporada que feia judo xD
koroki ha escrit:Vlaid ha escrit:penju tambe un SD judoteka, fet per inspiració per la temporada que feia judo xD
Aquets m'agrada!
Vlaid ha escrit:bueno bueno bueno....(seria be be be pero em fa la pinta de semblar una ovella )
Fa temps que no penjava res pero ara en penjare un, es una sola cara, nomes que l'he fet per practicar la distancia dels ulls, doncs em deien que els feia massa separats...
(el proxim ke penji sera l'Asuna de SAO)
P.D: el nom del fitxer es aixi perque l'he fet a l'hora de fisica, que la profe sestava repetint amb els MRU
Midgar Wolf ha escrit:Vlaid ha escrit:bueno bueno bueno....(seria be be be pero em fa la pinta de semblar una ovella )
Fa temps que no penjava res pero ara en penjare un, es una sola cara, nomes que l'he fet per practicar la distancia dels ulls, doncs em deien que els feia massa separats...
(el proxim ke penji sera l'Asuna de SAO)
P.D: el nom del fitxer es aixi perque l'he fet a l'hora de fisica, que la profe sestava repetint amb els MRU
La distancia dels ulls ja està bé, ara el que has de millorar pel que he vist en aquest dibuix i anteriors dibuixos teus es el volum del cabell, et queden amb el cap molt aixefat. Quan dibuixis el que seria el cercle del cap has de pensar que alló no ha d'incloure el cabell, l'has d'afegir despres quedant per sobre i ocupant més volum.
BloodyRedHood ha escrit:Aqui us deixo un dels primers dibuixos que vaig fer amb la Bamboo:
( Crec que ara dibuixo molt millor )
Hachi ha escrit:Quina monada, m'agrada bastant ^^
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants